Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala.
Din exterior pare simplu.
Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel.
Hagi, Nadia sau Halep au muncit mult si disciplinat pentru a ajunge campioni.
Nu stim insa multe despre personalitati. Van Gogh a ajuns la pictura la 30 de ani. Churchil are un Nobel in literatura.
Din povestile vedetelor aflam ca lucrurile nu sunt chiar atat de simple precum par din exterior. Si ca au ajuns vedete dupa multe cautari.
Minuccia Prada a fost intr-o permanenta cautare.
A fost Doctor in politologie, membra a partidului comunist, activista pentru drepturile femeii.
A studiat pantomina. A jucat in spectacole pe scena La Scala.
A fost si curator de arta, producator de film, ahitecta.
Si capitalista.
In moda a ajuns spre finalul cautarilor sale. Brandul sau e de succes pentru ca inglobeaza intreaga sa experienta de pana atunci. Magazinele Prada nu sunt simple magazine, ci centre culturale unde se poate desfasura un film, o expozitie de arta sau o scena de teatru. Asta inseamna pozitionare de brand.
Unii se nasc ceea ce sunt.
Altii descopera si devin.
E important sa incercam… pentru ca la un moment dat ajungem acolo unde trebuie.