Scris de Dochita Zenoveiov

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala.

Din exterior pare simplu.
Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel.
Hagi, Nadia sau Halep au muncit mult si disciplinat pentru a ajunge campioni.

Nu stim insa multe despre personalitati. Van Gogh a ajuns la pictura la 30 de ani. Churchil are un Nobel in literatura.

Din povestile vedetelor aflam ca lucrurile nu sunt chiar atat de simple precum par din exterior. Si ca au ajuns vedete dupa multe cautari.

Minuccia Prada a fost intr-o permanenta cautare.
A fost Doctor in politologie, membra a partidului comunist, activista pentru drepturile femeii.
A studiat pantomina. A jucat in spectacole pe scena La Scala.
A fost si curator de arta, producator de film, ahitecta.
Si capitalista.
In moda a ajuns spre finalul cautarilor sale. Brandul sau e de succes pentru ca inglobeaza intreaga sa experienta de pana atunci. Magazinele Prada nu sunt simple magazine, ci centre culturale unde se poate desfasura un film, o expozitie de arta sau o scena de teatru. Asta inseamna pozitionare de brand.

Unii se nasc ceea ce sunt.
Altii descopera si devin.

E important sa incercam… pentru ca la un moment dat ajungem acolo unde trebuie.

Mai multe articole

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul “one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Optimizarea portofoliului de branduri

Optimizarea unui portofoliu de brand implica gestionarea si organizarea strategica a ofertei de produse ale unei companii pentru a maximiza valoarea globala a marcii si cota de piata. Pentru a optimiza portofoliul de marci pentru [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Portofoliu de produse vs portofoliu de branduri

Portofoliul de produse se refera la gama de produse individuale pe care o companie le ofera intr-un anumit moment. Acesta cuprinde toate produsele sau serviciile pe care le comercializeaza o companie, fie ele similare sau [...]

Read More... from Drumul antreprenorului

Citeste tot articolul