Scris de Dochita Zenoveiov

Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?

“Daca in offline concurenta e mare la nivel de share voice si share of pocket, in online gradul de intensitate este la maximum, pentru ca iti imparti secunda nu numai cu competitorii tai directi, ci cu oricine vrea sa-ti castige atentia, cea putina pe care o ai”, spune Dochita Zenoveiov, brand innovator in cadrul agentiei de branding INOVEO.

Citeste articolul in Ziarul Financiar

Mai multe articole

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Read More... from Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing si Financiar

Adesea ni se intampla sa avem nevoie de limbi straine… Sau limbaj strain in cadrul aceleiasi limbi, daca vorbim de business. Da, in bugetare e nevoie sa fii poliglot. Comunicarea fluenta dintre departamentele de Marketing [...]

Read More... from Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Avantajele si dezavantajele unui website de tipul One Page

Site-urile sunt o esentiale pentru orice afacere sau proiect personal. Site-urile de tipul “one page” (o pagina), au devenit foarte populara in ultimii ani. Dar care sunt avantajele si dezavantajele unui astfel de site? Sa [...]

Read More... from Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

De ce culorile alese arata diferit in print fata de online

Culorile joaca un rol crucial in definirea identitatii vizuale a unui brand. De la celebrul rosu al Coca-Cola la albastrul vibrant al Facebook, culorile au puterea de a evoca emotii, de a crea recunoastere a [...]

Read More... from Cum s-au folosit brandurile de mediul online in cele doua luni de stare de urgenta?

Citeste tot articolul