Scris de Dochita Zenoveiov

Brandingul Mallurilor

Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, unde oamenii merg pentru a-si aproviziona gospodaria – este analogia facuta de Dochita Zenoveiov, Brand Innovator in cadrul agentiei de branding INOVEO.

“Brandingul mallurilor contează nu mult, ci foarte mult, pentru ca este despre experiente. Pe langa achizitii, entertainment si food court, mallul este locul unde te vezi cu prietenii, unde vrei sa fii vazut, unde afli ultimele tendinte si ultimele stiri. E un all-inclusive.”

Citeste articolul in Business Magazin

Mai multe articole

INOVEO

INOVEO raspunde intrebarilor Anuarului ZF Branduri Romanesti 2024

Care e reteta pentru crearea unui brand? De cat timp ai nevoie ca sa il construiesti? Cat costa? De unde incepi si unde termini? Care sunt ingredientele-cheie? De ce te poti lipsi, de ce nu? [...]

Read More... from Brandingul Mallurilor

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Branding in 2024

Brandingul este despre optimism si incredere si orice antreprenor cu un business de 30 de ani, de 10 ani sau cu un start-up simte mai mult ca oricand nevoia sa-i dea brandului atentie. Vremurile grele [...]

Read More... from Brandingul Mallurilor

Citeste tot articolul

INOVEO a scris

Evaluarea brandului

Stiu, e perioada Galelor, a Premiilor, a Bilanturilor de final de an, a Petrecerilor de Craciun… dar scriu ce ma inspira din munca mea de zi cu zi… Dupa filmarile de saptamana trecuta la INOVEO, [...]

Read More... from Brandingul Mallurilor

Citeste tot articolul