Da!
In acest articol iti vom impartasi cateva din secretele care stau la baza unei identitati vizuale reusite.
Insa pentru ca nu poti pregati o reteta fara sa stii ce anume gatesti, hai sa vedem mai exact ce inseamna o identitate vizuala.
Identitatea vizuala, joaca un rol foarte important in procesul de branding al afacerii tale.
De ce? Ce anume reprezinta?
Ei bine identitatea vizuala este imaginea acesteia si pentru ca stim ca iti doresti sa ai clienti care sa ramana cu o impresie placuta si memorabila, acesta este un aspect pe care fara doar si poate, nu trebuie sa il neglijezi.
Putem defini identitatea vizuala ca un instrument care are ca scop comunicarea printr-un limbaj vizual, cine esti si ce reprezinta afacerea ta, si este compus din urmatoarele elemente:
Identitate vizuala se utilizeaza coerent si consecvent in:
Acum ca te-ai familiarizat cu acest concept hai sa vedem care sunt cele 3 secrete cu ajutorul carora vei reusi sa alcatuiesti reteta perfecta pentru identitatea vizuala a brandului tau:
1. Elemente cheie ale brandului. Din experienta acumulata de-a lungul timpului, am constatat ca aceste elemente cheie sunt baza perfecta pentru inceperea conceptului identitatii. De exemplu:
– Care sunt misiunea, viziunea si valorile?
– Ce tip de servicii oferi?
– Care este vocea brandului tau?
2. Forme simple. In realizarea logo-ului si a altor elemente grafice ce compun identitatea vizuala, utilizarea formelor simple este foarte importanta pentru ca oamenii retin, mai presus de cuvinte si texte, forme. Acestea pot fi organice si naturale sau pot fi triunghiuri, patrate, cercuri sau dreptunghiuri; este un plus sa fie simple. In loc de forme complexe, recomandam sa folosesti forme simple si usor de retinut, deoarece acestea prin simplitatea lor creeaza un impact vizual puternic si memorabil.
3. Colour says it all. Oamenii se raporteaza si isi aduc aminte imagini foarte repede, iar culorile sunt o parte esentiala a oricarui element vizual. Ne dezvoltam asociind culorile cu lucrurile și emotiile. Este aproape o a doua limba. Asa ca atunci cand alegi paleta cromatica, alege culori care sa reprezinte perfect brandul tau.
Daca intrebarea la care te gandesti acum este daca aceste 3 secrete sunt tot ce ai nevoie pentru identitatea ta vizuala, ei bine ele reprezinta doar o parte din ingredientele unei retete de succes.
Insa vom mai vorbi despre acest subiect in urmatoarele articole.
PS Reteta perfecta si general valabila nu exista, insa reteta perfecta pentru tine, DA!