Marius Chiriac a scris

Combinatorii CSS

In termeni simpli, combinatorii CSS sunt un mod care se pot “combina” selectorii bazat pe locatia unuia fata de celalalt in document. Acestia sunt: 1. Selectorul descendend, reprezentat printr-un singur spatiu intre selectorii folositi. In […]

Read More… from Combinatorii CSS

Marius Chiriac te roaga

Scrie cod curat

Scrierea de cod curat este una in cele mai valoroase atribute a oricarui programator. Este diferenta dintre un programator bun si unul excelent. Codul curat este un cod usor de citit, usor de modificat, usor […]

Read More… from Scrie cod curat

Dochita Zenoveiov a scris

Brandingul Mallurilor

Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, […]

Read More… from Brandingul Mallurilor

Matei Hagiescu a scris

Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, […]

Read More… from Rolul animatiilor

Catinca Radu a scris

Procesul de branding

“Your brand, fundamentally, is the bundle of thoughts, feelings, actions and impulses about you that people have out there in the world – and that’s why it’s so powerful.” Robert Jones Brandingul, din punctul meu […]

Read More… from Procesul de branding

Catinca Radu a scris

Arhitectura de brand

Ce este arhitectura de brand? Pe scurt, arhitectura de brand se ocupa cu gestionarea perceptiilor. Este tehnica folosita in strategia de branding pentru a organiza si structura portofoliul unei companii. Acesta poate include produse, servicii, […]

Read More… from Arhitectura de brand

Marius Chiriac a scris

Tehnologii web de evitat

Exista multe motive pentru care unele aplicatii web sau website-uri continua sa foloseasca tehnologii web invechite sau nepotrivite. Principalele sunt lipsa de dezvoltare continua focusata pe updatarea tehnologiilor folosite si dorinta de a mentine compatibilitatea […]

Read More… from Tehnologii web de evitat

Dochita Zenoveiov a scris

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala. Din exterior pare simplu. Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel. Hagi, Nadia sau Halep […]

Read More… from Drumul antreprenorului

Private Label

De la o simplă etichetă la un brand strategic Mult timp, private label a fost asociat cu imaginea unor produse ieftine, care răspund unor nevoi de bază ale consumatorilor, incapabile de a crea emoție prin […]

Read More… from Private Label

Biroul de acasa

Marius Chiriac Web Innovator Sunt printe putinii fericiti care au un job ce nu este legat automat de o cladire anume. Ca programator nu am avut probleme cu tranzitia de la birou la munca acasa […]

Read More… from Biroul de acasa

LUCKY STRIKE

Cu siguranta si voua vi s-a mai spus “relaxeaza-te, lucrurile bune vor veni atunci cand te astepti mai putin”. Mereu am privit indoielnic aceasta zicala, insa acum, cu riscul de a suna a cliseu, este […]

Read More… from LUCKY STRIKE

Ce genereaza emotie

Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea […]

Read More… from Ce genereaza emotie

Branding si noroc

Businessul nostru este foarte corect. Ne recrutam angajatii, nu ii furam de la competitie asa cum fac altii. Ne platim corect angajatii. Produsele noastre sunt de cea mai buna calitate. Dar sunt cativa jucatori in […]

Read More… from Branding si noroc

Branding si dopamina

Arhitectura creierului aparent simpla cu ochiul liber devine tot mai complexa la microscop. Materia cenusie consta in miliarde de neuroni. Ca o antena ea primeste mesaje de la alti neuroni cu ajutorul dendritelor care sunt […]

Read More… from Branding si dopamina

Branding si creier

Se vorbeste foarte mult in ultima perioada la conferinte, pe youtube, in posturile de pe linkedin despre experiente de brand [brand experience]. De ce avem nevoie de experiente? Sau care e legatura? Doar experienta e […]

Read More… from Branding si creier