Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, […]

Read More… from Touchpoints Workshop

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar […]

Read More… from Nume evocativ

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective […]

Read More… from Customer experience

INOVEO a scris

Sistemele de culori

Deseori ne lovim de aceasta intrebare venita din partea clientilor: De ce exista diferente de culoare ale logo-ului meu? Nu este o greseala. Este firesc. Codurile de culoare CMYK, RGB si Pantone sunt utilizate pentru […]

Read More… from Sistemele de culori

Marius Chiriac a scris

Combinatorii CSS

In termeni simpli, combinatorii CSS sunt un mod care se pot “combina” selectorii bazat pe locatia unuia fata de celalalt in document. Acestia sunt: 1. Selectorul descendend, reprezentat printr-un singur spatiu intre selectorii folositi. In […]

Read More… from Combinatorii CSS

Marius Chiriac te roaga

Scrie cod curat

Scrierea de cod curat este una in cele mai valoroase atribute a oricarui programator. Este diferenta dintre un programator bun si unul excelent. Codul curat este un cod usor de citit, usor de modificat, usor […]

Read More… from Scrie cod curat

Dochita Zenoveiov a scris

Brandingul Mallurilor

Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, […]

Read More… from Brandingul Mallurilor

Matei Hagiescu a scris

Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, […]

Read More… from Rolul animatiilor

Catinca Radu a scris

Procesul de branding

“Your brand, fundamentally, is the bundle of thoughts, feelings, actions and impulses about you that people have out there in the world – and that’s why it’s so powerful.” Robert Jones Brandingul, din punctul meu […]

Read More… from Procesul de branding

Catinca Radu a scris

Arhitectura de brand

Ce este arhitectura de brand? Pe scurt, arhitectura de brand se ocupa cu gestionarea perceptiilor. Este tehnica folosita in strategia de branding pentru a organiza si structura portofoliul unei companii. Acesta poate include produse, servicii, […]

Read More… from Arhitectura de brand

Marius Chiriac a scris

Tehnologii web de evitat

Exista multe motive pentru care unele aplicatii web sau website-uri continua sa foloseasca tehnologii web invechite sau nepotrivite. Principalele sunt lipsa de dezvoltare continua focusata pe updatarea tehnologiilor folosite si dorinta de a mentine compatibilitatea […]

Read More… from Tehnologii web de evitat

Dochita Zenoveiov a scris

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala. Din exterior pare simplu. Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel. Hagi, Nadia sau Halep […]

Read More… from Drumul antreprenorului

Private Label

De la o simplă etichetă la un brand strategic Mult timp, private label a fost asociat cu imaginea unor produse ieftine, care răspund unor nevoi de bază ale consumatorilor, incapabile de a crea emoție prin […]

Read More… from Private Label

Biroul de acasa

Marius Chiriac Web Innovator Sunt printe putinii fericiti care au un job ce nu este legat automat de o cladire anume. Ca programator nu am avut probleme cu tranzitia de la birou la munca acasa […]

Read More… from Biroul de acasa

LUCKY STRIKE

Cu siguranta si voua vi s-a mai spus “relaxeaza-te, lucrurile bune vor veni atunci cand te astepti mai putin”. Mereu am privit indoielnic aceasta zicala, insa acum, cu riscul de a suna a cliseu, este […]

Read More… from LUCKY STRIKE

Ce genereaza emotie

Ce genereaza emotie in interactiunea brandului cu consumatorul? Emotia este cea care, de multe ori, ne guverneaza gandurile, actiunile si deciziile, inclusiv cele legate de achizitiile pe care le facem. Iar importanta acesteia in crearea […]

Read More… from Ce genereaza emotie