INOVEO a scris

Branding energie solara

Iata cinci motive importante pentru branding intr-un business de productie si distributie de energie solara: Diferentierea de concurenta: Industria energiei solare este in plina crestere, iar concurenta este acerba. Prin branding, poti crea o identitate […]

Read More… from Branding energie solara

INOVEO a scris

Decision making models

Exista numeroase teorii si modele de luare a deciziilor dezvoltate de diferiti cercetatori si teoreticieni. Printre cele mai cunoscute modele se numara: Modelul Rational-Economic: Acest model se bazeaza pe ideea ca deciziile sunt luate intr-un […]

Read More… from Decision making models

INOVEO a scris

Food delivery branding

Pandemia a schimbat comportamentul de consum si a facut ca multi antreprenori sa isi deschida portile afacerii unui restsurant spre livrarea mancarii acasa sau la birou. INOVEO a dezvoltat in acest segment 2 branduri: ABCJAR […]

Read More… from Food delivery branding

INOVEO a scris

Workshop de brand

Un workshop de brand organizat de o agentie de brand si design poate oferi participantilor o varietate de cunostinte si abilitati legate de construirea si gestionarea brandului. Iata ce poti invata in cadrul unui astfel […]

Read More… from Workshop de brand

Dochita Zenoveiov a scris

Touchpoints Workshop

Brandingul nu e doar numele si logo-ul. Este si despre touchpointuri. Saptamana trecuta un prospect mi-a dezvaluit ca s-a intalnit cu noi doar pentru ca un fost client de-al nostru a insistat sa ne cunoasca, […]

Read More… from Touchpoints Workshop

Dochita Zenoveiov a scris

Nume evocativ

Cum isi construiesc asiaticii strategia de #naming. Cum isi aleg numele. Sa luam exemplul Samsung. E un nume descriptiv, evocativ sau abstract? Lee Byung-chull, fondatorul Samsung, a urmat cursurile Universitatii Waseda din Tokyo, Japonia, dar […]

Read More… from Nume evocativ

Dochita Zenoveiov a scris

Customer experience

Saptamana trecuta m-a rugat un partener sa fac un workshop de brand cu echipa sa si cred ca a sosit momentul sa vorbesc despre workshopurile pe care le facem pentru ca sunt diverse, au obiective […]

Read More… from Customer experience

INOVEO a scris

Sistemele de culori

Deseori ne lovim de aceasta intrebare venita din partea clientilor: De ce exista diferente de culoare ale logo-ului meu? Nu este o greseala. Este firesc. Codurile de culoare CMYK, RGB si Pantone sunt utilizate pentru […]

Read More… from Sistemele de culori

Marius Chiriac a scris

Combinatorii CSS

In termeni simpli, combinatorii CSS sunt un mod care se pot “combina” selectorii bazat pe locatia unuia fata de celalalt in document. Acestia sunt: 1. Selectorul descendend, reprezentat printr-un singur spatiu intre selectorii folositi. In […]

Read More… from Combinatorii CSS

Marius Chiriac te roaga

Scrie cod curat

Scrierea de cod curat este una in cele mai valoroase atribute a oricarui programator. Este diferenta dintre un programator bun si unul excelent. Codul curat este un cod usor de citit, usor de modificat, usor […]

Read More… from Scrie cod curat

Dochita Zenoveiov a scris

Brandingul Mallurilor

Mallul este, practic, interpretarea occidentala si contemporana a ceea ce era odinioara – si mai este in multe orase – targul sau talciocul, in cultura micilor orase romanesti, adica acel eveniment saptamanal, intr-o zi specifica, […]

Read More… from Brandingul Mallurilor

Matei Hagiescu a scris

Rolul animatiilor

Animatia web este o modalitate puternica de a exprima idei, mesaje și concepte. Aplicata corect, trezeste la viata un site. Ca atare, principalul motiv pentru care se utilizeaza animatia web este cresterea gradului de utilizare, […]

Read More… from Rolul animatiilor

Catinca Radu a scris

Procesul de branding

“Your brand, fundamentally, is the bundle of thoughts, feelings, actions and impulses about you that people have out there in the world – and that’s why it’s so powerful.” Robert Jones Brandingul, din punctul meu […]

Read More… from Procesul de branding

Catinca Radu a scris

Arhitectura de brand

Ce este arhitectura de brand? Pe scurt, arhitectura de brand se ocupa cu gestionarea perceptiilor. Este tehnica folosita in strategia de branding pentru a organiza si structura portofoliul unei companii. Acesta poate include produse, servicii, […]

Read More… from Arhitectura de brand

Marius Chiriac a scris

Tehnologii web de evitat

Exista multe motive pentru care unele aplicatii web sau website-uri continua sa foloseasca tehnologii web invechite sau nepotrivite. Principalele sunt lipsa de dezvoltare continua focusata pe updatarea tehnologiilor folosite si dorinta de a mentine compatibilitatea […]

Read More… from Tehnologii web de evitat

Dochita Zenoveiov a scris

Drumul antreprenorului

Stau de vorba cu multe startup-uri. Drumul unui antreprenor e sinuos. Mai ales daca vine dintr-o multinationala. Din exterior pare simplu. Cantaretii au voce. S-au nascut cu talent. Pictorii, la fel. Hagi, Nadia sau Halep […]

Read More… from Drumul antreprenorului